Possible deficiency help

Back in the game after 5 years(got busted by being on someone’s land by 150ft, yeah im a fucking moron but now a legal patient)anyways i got a small autoflower setup going. OG kush is my baby she’s doing fine so far nice deep green with no signs of neglect, about to have some major defoliation going as she grows faster than I can keep up. The second is a freebie Gelato whos been doing well but slightly slower going than the OG but she has been under a cheaper LED for 5 weeks is why, just swapped her over to the mars hydro ts600 to match her OG sister though so idk if the swap could affect her some. Not too concerned just a few leaves though. The 3rd is my worry of neglect she’s a Mazar. About 4 weeks behind the others who are entering week 7 now. The middle is greenish/yellow but fades darker green into the outer leaves just curious as to why this is. Any help appreciated guys. Btw these are from a diff company. HGC seeds are rolling out soon tho peace&:heart:. Maybe I can get u pics. Mazar,Gelato is the order if these pics load
https://drive.google.com/file/d/1oxdKIFhQpVF2E5v7c7kWuRycjV1XNJ5L/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/1oo7mW4B6_iH1fg1VN2mTs-MkbBXwZS_b/view?usp=drivesdk

1 Like

https://drive.google.com/file/d/1owHiffKz03ugSx-5gZhbjGl9qFGl4kv0/view?usp=drivesdk
OG =) P.S. my 2 main pots are way too huge for autos :confused: going smaller next round like the Mazar

1 Like

@Nate_1017 you need to make that drive folder public so people can view them.

Based on what you have said though it sounds like the Mazar has an iron deficiency.

Iron deficiency yellows from the stem to tbe tip of the leaf.

1 Like

Think I fixed it, like pulling teeth to get an upload lol

1 Like

@Nate_1017 yeah that Mazar is iron deficiency. The other one with the burns on the leaves just looks like you had water on the leaves during lights on and it burned them a bit.

1 Like

Okay thanks @MDBuds I’m using FF Ocean forest and FL well water so I don’t think my Ph is off since I’m using same setup with the other gals. I gave her a lil shot of Jobes Organic Phosphorus in soil wen I Tplanted from solo cup to 3gal so thinking this is possibly locking out the iron or overwatering from trying to soak in the nutes while the roots hadn’t branched enough yet to suck it all down. Any other possible solutions. Was just gonna lay off her a week and see wat happens or should I supplement?

@MDBuds Was definitely iron bro I appreciate the guidance. Soaked me some rusty nails/screws in water for a few days and treated her twice with it. She has turned nice and green in the middle now =)